[terim] Re: markup

From: Alper Ersoy (aersoy@tfz.net)
Date: Tue 07 May 2002 - 11:50:08 EEST

Cetin, Gorkem <gorkem@gelecek.com.tr>:
> Bir (kac) Turkce kitapta HTML, zengin metin imleme dili olarak geciyor.

Merhaba,

Zengin metin deyince benim aklima RTF (rich text file) geldi, ki o da
isaretleme/imleme kullanilan bir dil. HTML icin sanirim zengin yerine
hiper'i daha iyi karsilayacak ustun, ote, gelismis, yukseltilmis, vb.
kelimelerden birini kullanmak daha aciklayici olur (normal, siradan
yazinin bir adim ilerisi gibi).

Sanirim isaretleme/imleme oldukca yaygin ve kabul gormus bir karsilik.

Saygilarimla,

--
Alper Ersoy