[terim] Re: instance/slave

From: Nilgün Belma Bugüner (nbuguner@yahoo.com)
Date: Sat 02 Mar 2002 - 06:01:32 EET

Cuma 01 Mart 2002 08:33 tarihinde , Grkem ?tin şunları yazmıştı:
¦[ On Thu, 28 Feb 2002 03:16:39 +0000
¦[ Nilgün Belma Bugüner <nbuguner@yahoo.com> wrote:
¦[
¦[ >
¦[ > Çarşamba 27 Şubat 2002 08:35 tarihinde , Tulkas şunları yazmıştı:
¦[ > ¦[ >'iliskilendirilmis program', 'program isleyicisi' karsiliklarini ben
¦[ > kendi kanaatimce daha uygun buluyorum. tek kelimeye ¦[ >
¦[ > ¦[ ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
¦[ > ¦[
¦[ > ¦[ ilişkilendirici nasıl?
¦[ > ¦[
¦[ > master/slave olayından yola çıkarak slave için yardımcı karşılığı zaten
 kullanılıyor. ¦[ >
¦[ > I/O Slave -> G/Ç Yardımcısı
¦[ >
¦[ > Müdür Yardımcısı gibi; yardımcılar, üstün yan işlerini üstlenmez mi?
¦[ >
¦[ > instance için "gerçekleme" nin kabul gördüğünden yola çıkarak gcc.po çevirisinde
¦[ > bu karşılığı kullandım.
¦[
¦[
¦[ I/O Slave için başka itiraz gelmeyince G/Ç Yardımcısı olarak kabul gördüğünü
¦[ düşünerek bunu kullanıyorum.
¦[
¦[ Instance konusunda kararsızım. Benim çevirilerde yerine oturmuyor. Kulağımı tırmaladı.
¦[

Zamanla alışırsın :-)

Esen kalın,
Nilgün