[terim] Re: tutorial

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Mon 17 Jun 2002 - 19:30:20 EEST

Pazartesi 17 Haziran 2002 18:59 sularında, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
¦[ Merhaba,
¦[
¦[ Tutorial kelimesine nasil bir karsilik bulabiliriz?
¦[
¦[ TBD'nin sozlugunde "egitmen" olarak geciyor ama pek kullanilabilir
 gelmedi bana. "anlatim" denebilir belki?

Selam,

Öğretici belgelere tutorial deniyor. Çoğu da bir uygulama gibi
çalışıp etkileşimli bir öğrenme süreci içeriyor.

Dolayısıyla Bilmemne Öğreticisi diye çevrilebilir.

Esen kalın,
Nilgün