[terim] Re: [kde-i18n-tr] extract =?iso-8859-9?q? i=E7in=20T=FCrk=E7e=20 kar=FE=FDl=FDk?= (fwd)

From: Devrim GUNDUZ (devrim@oper.metu.edu.tr)
Date: Wed 31 Jul 2002 - 18:33:04 EEST

Merhaba,

On 31 Jul 2002, Burak DAYIOGLU wrote:

> Nilgun ile girdiginiz bu tartismanizda ...

Tartisma falan yok.

> Bu tartismanizdan bagimsiz olarak yukaridaki mesajinda kinayeli bicimde
> ifade ettiginin aksine linux'u Turk insanina sevdirmenin EN ONEMLI
> adiminin yerellestirme ve ceviriler oldugu dusunuyorum. Bu kanida
> olmayan birileri var ise ozelden yazismak ve tartismak isterim.

En onemli sey olabilir, bence de onemlidir.
Ama dunya bunun etrafinda donmuyor degil mi?

Tekrarliyorum, kinaye yapmak degil amacim. Neyse.

--

Devrim GUNDUZ

devrim@oper.metu.edu.tr devrim.gunduz@linux.org.tr

Web : http://devrim.oper.metu.edu.tr -------------------------------------