[terim] özür.

From: bbolat@yildiz.edu.tr
Date: Thu 04 Jul 2002 - 15:30:26 EEST

selamlar,
yaklaşık 10 gündür tatildeydim. birazdan tekrar tatile gideceğim. biriken epostalarımı okurken item/checksum ve tag tartışmalarının ilk e-postalarını görüp kendimce bir-iki
yorum ekledikten yarım saat sonra 3-400 e-posta ile birlikte son mesajları da gördüm. haliyle benim mesajlar biraz eşek kulağındaki karsuyu oldu. umarım kızmazsınız. bizim
mail sunucusunun gazabına geldim yine. yalnız bir de ek yapmak istiyorum, görkem checksum için sağlama toplaması diyorsun ya, kısaca sağlama desek olmaz mı?
herkese iyi çalışmalar....