[terim] Re: Problem cozuldu, ve bir soru!

From: Alper Ersoy (aersoy@tfz.net)
Date: Thu 17 Jan 2002 - 06:54:50 EET

On Thu, Jan 17, 2002 at 01:59:28AM +0200, Serdar Soydemir wrote:
> Merhaba,
>
> Bu tip bir sözlük çalışması linux.org.tr deki terim@linux.org.tr listesinde
> sürdürülüyor bildiğim kadarıyla, ama nasıl sürdürülüyor bilmiyorum. PHP
> Çeviri grubundan Alper bu konuda daha detaylı bilgiye sahip, bu mesajı PHP
> listesine de iletiyorum, o bu konuda bir cevap verebilir, ya da ikiniz ortak
> bir veritabanı oluşturabilirsiniz. Benim şahsen böyle bir çalışma yapmak
> için yeterli zamanım yok, ancak devtr.com altında web alanı, veritabanı,
> posta listesi vs. gibi istekleriniz olursa elbette her türlü yardımı
> [...]

Merhaba,

Su an elimizde kelimeleri saklayacak yapi mevcut. Deniz Akkus Kanca ve
Nilgun Belma Buguner hanimlarin hazirladigi DTD'ye gore saklamayi XML
ile yapiyoruz. Bu XML dosyasini dictd, PostScript ve HTML bicemlerine
donusturebiliyoruz. Ben su sira, bu XML dosyasi uzerinde calisip
kelime ekleme/cikarma/degistirme gibi temel islemleri gerceklestirecek
bir program yaziyorum (Perl). Yakin zamanda bitecegini umarim. Bitince
guzel bir sozluk sistemimiz olacak, kalacak tek sey kelime eklemek.

Saygilarimla,

--
Alper Ersoy