[terim] Re: indent ve regular expression

From: Görkem Çetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Sat 24 Aug 2002 - 18:11:57 EEST

24-08-2002 Cumartesi g=FCn=FC saat 08:30 sular=FDnda, Doruk Fisek dedi ki:
>=20
> Merhaba,
>=20
> Indent'in turkce karsiligi olarak ne kullaniliyor?
>=20
> Daha once yapilmis cevirilerde "Girintileme" , "Girintili Yazma", "Iceri=
den Baslama", "Onceki Satira Hizala" gibi farkli ceviriler buldum.
>=20
> Regular expression icin ise "Duzenli ifade" ve "Kuralli ifade" farkli ce=
virileri kullanilmis.

KDE/GNOME'da indent i=E7in girinti / girintilemek (girinti yapmak)=20
kullan=FDyoruz. E=F0er farkl=FD bir kullan=FDm g=F6r=FCrsen, program=FDn ad=
=FDyla (ad=FD
yeter) belirtir misin?

Yine ayn=FD ortamda, "regular expression" i=E7in ise Nilg=FCn'=FCn =F6neris=
i olan
"d=FCzenli ifade" kullan=FDl=FDyor.

--
G=F6rkem