[seminer-cg] Türkiye'de İnternet Konferansı ozgur yazilim oturumuna cagri

From: Cahit_marmara (cahit@marmara.edu.tr)
Date: Mon 14 Oct 2002 - 14:11:36 EEST

selam arkadaslar Türkiye'de İnternet Konferansında ozgur yazilim
oturumu hazirlamak için yola ciktim ancak henuz cevaplar gelmedi.
bu konuda KLD den de yardim almayi umuyordum. cagri metni asagida
konu gorusulacekti sanirim.. ancak katilimci arkadasin kaydını yapmak
gerekiyor o nedenle isim gereklidir. son haberleri acil olarak
bekliyiyor. islerinizde kolayliklar.

cahit cengizhan

Türkiye'de İnternet Konferansı ozgur yazilim oturumuna cagri

Sayin yetkili;

-- konu ve mesaj sizi ilgilendirmiyorsa lutfen ilgili oldugunu dusundugunuz kisilere itetiniz. ---

VII. "Türkiye'de İnternet" Konferansı
1-3 Kasım 2001 Askeri Müze Harbiye Kültür Sitesi İstanbul

etkinlikleri çerçevesinde "Özgür yazılım, açık kaynak ve İnternet"

konu başlığı altında "Özgür yazılım ve açık kaynak kodlu yazilimdan

eğitimde nasil yararlanabiliriz?" konulu bir açık oturum hazirlamaktayım.

Açık oturumun hedef kitlesi eğitimciler olmak la birlikte lise ve

universitelerde özgür yazilim tercih edenler ile kullanmak isteyenleri

buluşturmak, konuyu tartişmaya açarak eğitimcilerimize yeni bir bakiş acisi

kazandırmak amaçlanmaktadır.

Konu ile ilgili olarak kurumunuzun / biriminizin /şirketinizin

goruslerini katilimcilar ile paylasmak uzere panelist olarak

katilmanizi arzu ederim.

**** temel olarak dusunulen konu basliklari:
* Özgür yazılım nedir?
* Neden açık kaynak?
* Özgür yazılım ve açık kaynak yazilim lisanslari
* Özgür yazılım, açık kaynak yararları- sakincalari
* Egitimde Özgür yazılım, açık kaynak kullanilabilir mi?
* VE SIZDEN GELEN DIGER ALT BASLIKLAR
açik oturuma dinleyicilerinde aktif katilimlarinin saglanmasi dusunulmektedir.

aktif katilim hakkinda en kisa surede cevabinizi bekler calismalarinizda basarilar dilerim.
( Kayıt yapılabilmesi için son tarih oldugundan lutfen 11 Ekim 2002 tarihine kadar cevaplayiniz.)

Detayli bilgi: http://inet-tr.org.tr/inetconf8/aktif-katilim.html

Cahit Cengizhan
Marmara Üniversitesi
Atatürk Eğitim Fak.