[seminer-cg] Fw: Izmir'de Bir etkinlik

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Mon 14 Oct 2002 - 13:10:02 EEST

Yonlendirilen mesaj:

Tarih: Mon, 14 Oct 2002 10:39:53 +0300
Kimden: "Dogan Zorlu" <doganzorlu@doganzorlu.com>
Kime: dfisek@fisek.com.tr
Konu: Izmir'de Bir etkinlik

Doruk Merhaba,

AIESEC adlı bir öğrenci organizasyonunun Izmir ofisinden bir arkadaş geçen
gün beni aradı ve bir görüşme istedi. Daha sonra buluştuk ve arkadaş, kasım
ayının ilk iki haftası içinde birgün, öğrenci arkadaşların katılacağı bir
toplantıda Linux konulu bir bilgilendirme sunumu verip veremyeceğimi sordu.

Şu sıralar bir projeyi teslim etmek için çok sıkı çalıştığımı ve hazırlık
yapmamın imkansız olduğunu, hazırlıksız bir şekilde de konunun yeterince
dikkatli aktarılamayacağını kendisine ilettim. Daha sonra bizim dernekten
bahsettim ve yaptığımız (yaptığınız) etkinlikleri anlatıp, bu konuda
deneyimli olan arkadaşlarımızdan yardım alabileceğimizi düşündüğümü söyledim.

Şimdi arkadaş benden bu konuyla ilgili cevap bekliyor. Katılımcılar senin de
tanıdığın Ege bilg. müh den ve Dokuz Eylül den olacak sanırım. Tüm üniversite
birimlerine bunu duyuracaklar. Salon ve techizat (data show vs)
sağlıyacaklarını taahhüt ediyorlar.

İçerik olarak da Linux nedir ve bu öğrenciler mezun olduklarında ne işlerine
yarar, Ülke kalkınmasındaki rolü nedir ve Dünyadan örnekler nelerdir gibi
genel bir yaklaşım düşünülüyor.

Bu konuda oldukça iyi bir potansiyel olabililir diye düşünüyor ve senin bu
konudaki fikirlerini bekliyorum.

Görüşmek umuduyla,

Sevgiler, Saygılar.

--