[seminer-cg] Re: dns ve bind belgesi: Gozden gecirme istegi

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Sun 26 May 2002 - 00:01:53 EEST

Merhaba,

Sat, 25 May 2002 20:32:00 +0300 (WET) tarihinde burak dayioglu <dayioglu@metu.edu.tr> yazdi:

BD> Bundan sonra bu listeye gonderecegim mesajlarin ana eksenini (kisa
BD> donemde) kural kumesinin ve sureclerin belirlenmesinin olusturacagini
BD> soyleyebilirim.
cok da guzel olur bence bu surecin artik sonuclanmasi.

her sene bir-iki kez buna niyetleniyor ama daha sonra rafa kaldiriyoruz. en son sanirim gene senin basini cektigin bir ekip kurulmustu 1-1.5 sene kadar once. sen, gorkem ve bir kisi daha (berk?). ancak bir sonuc cikamamisti.

el birligi ile halledelim su isi artik. serdar koylu'nun "uyulacak kurallar", "tavsiye olunanlar" ayrimi fikri de oldukca guzel. bircok kisi bu sekilde daha seminere hazirlanirken bile seminer vermenin daha once dikkat etmedigi ayrintilarini gorebilir.

mesela kural olarak konmayacak ama tavsiye olunacaklardan biri, sunumlarin openoffice formatinda hazirlanmasi olabilir :-). her seminerde ppt gosterilmesinden sikilmis biri olarak, bu sene senlikte bircok sunumun openoffice'te hazirlanmis oldugunu gormek gercekten cok mutlu etti beni.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694