[seminer-cg] Re: dns ve bind belgesi: Gozden gecirme istegi

From: Ali Erdinç Köroglu (erdinc@ledra.net)
Date: Sat 25 May 2002 - 11:24:16 EEST

Burak tavrin yanlis bence,
Devrim'e deseydin abicim eline saglik ancak LKD adina birseyler yapmadan
önce beraber kontrol edelim varsa eksik yanlis düzeltelim
bu seferlik birsey demiyelim çünkü herkes LKD için birseyler yapmaya
çalisiyor vs.. vs.. daha iyi olmazmiydi.
Önce kendi içimizde bir bütün olmayi ögrenmeliyiz, bu tarz konusmalar heves
kirmaktan öteye gitmez
Yurt'ta sulh cihanda sulh
http://www.bilisimcumhuriyeti.com/index.php?islem=hg&id=1509 , yazimi
okumanizi tavsiye ederim