[seminer-cg] Re: LKD Seminerleri icin Kurallar Kumesi

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Sat 25 May 2002 - 00:12:18 EEST

On Fri, 2002-05-24 at 23:43, Devrim GUNDUZ wrote:
> Enver merhaba,

Selamlar sayin abim,

> Ama e-postalarini okumayan, linklere bakmaktan usenen insanlarin sayisi
> daha fazla --ve bu insanlar bizim gorus alanimizda degiller. Herkes biz
> degil... Bu insanlarin da seminerlere katilimlarini saglamak gerekli.
> Afise o yuzden onem veriyorum.

Tam ben diyecektim ki, liste arsivlerini okuyan insanlara aciyalim dedim
:) Afis konusunu can-i gonulden destekliyorum ama bu afis olayini
merkezi yapmayalim; dileyen arkadaslar her seminer icin ulasabildikleri
yerlere birseyler ciziktirsinler belli yonergeler kapsaminda diyorum ve
isi basitlestirip yuku dagitiyorum. Senlik olayinda Ahmet abi iyi
terledi afis olayinda :)

> Her seminerin sonunda, seminerlerin duzenli yapildigini ve sonraki
> seminerin konusunu soylememiz de yararli olabilir.

Bunu yapmayan var mi? Ben herkes boyle yapiyor saniyordum.

> Gecenin bir vaktinde daha yaratici olamayabilirim, ama bu fikirlerden
> baska arkadaslar baska fikirler cikarabilirler :)

Ahmet abi diyecek sabah zaten amma, su temsilci arkadaslari
kaybetmeyelim diyorum; onlari ara sira ping'leyelim; is acalim baslarina
vs. Ayrica kendimize dernek uyesi, hit alan portallar bulalim; onlarin
yardimini isteyelim. Olayimizi anlatan banner'larimiz vardi senlikle
ilgili, benzerini LKD icin (ve seminerler icin) de yapalim. Elimizin
uzandigi yerlerde donsun vs. Benim aklima hemen 2 yer geldi, bir
pingleyeyim.

Saygilar

--
Enver (a.k.a. skyblue) - A potent hallucinogene

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part