[seminer-cg] dns ve bind belgesi: Gozden gecirme istegi

From: Devrim GUNDUZ (devrim@oper.metu.edu.tr)
Date: Fri 24 May 2002 - 23:44:09 EEST

Herkese merhaba,

Gezici seminerler, Ankara Universitesi ve ardindan senlikte sunmaya
calistigim DNS ve BIND seminerinin bir de metin belgesi var.

http://seminer.devrim.oper.metu.edu.tr/bind/bind_mayis2002.doc

Belgede eksikler var:

1. Referanslar belirtilmedi (acikcasi henuz belge bitmedigi icin yazmadim)
2. Cizimler: 2-3 cizim var ve yurtdisindaki sitelerden aldim. Bunlari
yeniden yapacagim.

Su anda aklima gelenler bunlar.

Bunun disinda, icerikte hatalar olabilir, eksikler olabilir. Sonucta
ben de yeni yeni hakim olmaya basladim DNS konusuna. Vakti olan
arkadaslar, mumkunse belgeyi inceleyip elestirilerini benimle/bizimle
paylasirlarsa, hep beraber guzel bir belge olusturmus oluruz. Eklenmesini
istediginiz seyleri yazmaniza gerek yok, bana konu basligini verirseniz
ben de arastirip belgeye ekleyebilirim. Elestiriye acik oldugumu belirtmek
isterim.

Saygilarimla.

--

Devrim GUNDUZ