[seminer-cg] Re: LKD Seminerleri icin Kurallar Kumesi

From: Berk Demir (berk@linux.org.tr)
Date: Fri 24 May 2002 - 19:47:17 EEST

On Fri, 24 May 2002, Doruk Fisek wrote:

> acelemiz yok, onumuzde seminer calisma grubunun alt yapisini olusturmak icin koca bir 4-5 ay var. bu yilki maratonumuzu tamamladik. Ankara'daki duzenli seminerlerin disinda kasim ayina kadar onumuzde "planli" bir etkinlik gozukmuyor.
>
> biraz sabir, biraz zaman.

Doruk'cum bu kurallar kumesi seminer kalitesini yukseltmek
adina ortaya cikartiliyor. Bu 4-5 ay icinde verilecek seminerlerin
kalitesini garanti edebiliyor musun ?

En azindan her seminerde katilimcilardan bir sekilde
geri besleme alabilme yoluna gidebilsek ivedilik ile cok buyuk
kar etmis oluruz.

Onumuzdeki tum seminerler icin katilimcidan beklenen
bilgi seviyesini duyurabilsek, "ne anlatti bu simdi" diye
salondan cikan daha az penguen goruruz degil mi ?

Yorgun insanlar zannediyorum ki 5 dakika ayirip fikir
uretebilirler.

sevgiler,

-bdd