[seminer-cg] Re: Senlikle Ilgili...

From: Ahmet DERVIS (lists@casdb.com)
Date: Tue 21 May 2002 - 15:42:32 EEST

Merhaba Serdar,

Tuesday, May 21, 2002, 8:32:39 PM, you wrote:

> [...]
SK> cozmus olmazmiyiz ? Ustelik etkinlik dokumantasyonu ve organizasyonu icinde daha farkli islerde yapabiliriz. Mesela, bir sonraki seminerin bir abstracti, genel duyurular vs. her makineye
SK> yuklenir. Konusmaci seminer sonunda o sayfayi acar. Boylece daha organize ve etkileyici bir etkinlik olur. Ayrica her zaman Evrim ULU gibi "Stress Altinda Cozum Uretme" kabiliyetine sahip
SK> arkadaslar olmayabilir. Son dakika degisikliklerini filan da dusununce, tum seminerleri tum makinalara yerlestiririz. Hatta, imkan varsa, aralarinda bir ag olustururuz filan.
Senligi basari ile tamamlanmasi ile, cesitli firmalardan ihtiyaclarimiz
icin sponsor bulmamiz daha kolay olacaktir. Seminerlerde kullanilan
tum bilgisayarlar bizlere ait. LKD'nin bu isler icin kullandigi bir
ekipman henuz yok. Belki bir sonraki senlige uzamadan seminerlerimiz
icin kendi ekipmanlarimiz olacak. Istanbul seminerleri icin HP'nin yer
ve sunum imkanlarini saglamasi gundemde ayrica.

Bu etkinlik ile cok tecrube kazandik. Normal sartlarda bu isler icin
uzmanlasmis organizasyon firmalarinin yaptigi calismalari, yaklasik
10 kisi yapmaya calistik. Umarim onumuzdeki sene elini tasin altina
koyarak calismalara destek verecek bir cok kisi cikar.

SK> Bir dahaki boyle bir organizasyonda benim cok ucuk fikirlerim var. Mesela, kayit masasi civarina bir kac PC, TV vs. koyup, devam eden seminerleri, seminer planlarini vs. orada surekli sunmak.
SK> Boylece daha neseli bir faaliyet olur..
Bence fikirler hic ucuk degil. Bunlari yapmak tamamen kaynak meselesi.
Bu seneki senlik cok kisitli bir butce ile yapildi. Bir sonraki icin
yeterli kaynagi/imkani bulmak icin yeterli vaktimiz var.
Temel kararlari alip hemen calismalara basliyicaz.
Herkesi destek vermek uzere senlik-cg tartisma listesine bekliyorum.

--
Sevgiler,
 Ahmet DERVIS                            mailto:lists@casdb.com

..Save the whales, collect the whole set