[seminer-cg] Re: Osmangazi seminerinden rapor

From: Devrim GUNDUZ (devrim@oper.metu.edu.tr)
Date: Fri 03 May 2002 - 12:36:19 EEST

Merhaba,

On Fri, 3 May 2002, burak dayioglu wrote:

> Merhaba, Tumu ile Murat ile ayni fikirdeyim. Felsefi anlamda MS ile
> sevismesek de LKD (ve LKD'nin aktif uyeleri olarak), MS ya da herhangi bir
> baska firmanin dogrudan aleyhinde soylemlerden kacinmamiz gerekiyor.
> Elimizdekinin meziyetlerini anlatmak icin alternatiflerini kotulememek
> lazim...
>
> Bireyler olarak cok eglenmis olabilirsiniz (benim de basima gelseydi ben
> de cok eglenirdim) ama LKD'ye ait boyle bir platformdaki bu soyleminiz
> kolaylikla yarin bir gun LKD'ye mal edilebilir, dernegin onune
> gelebilir...

Burada sadece olanlari anlatmaya calismistim, kesinlikle kotu bir niyetim
yoktu. Nitekim, "olasi" bir polemikten kacinmak icin seminer sonunda baska
bir salona gectim.

"eglenmedim", orasi da oyun parki degildi zaten. :-) Seminerlerde
Microsoft u agzimiza almamaya calisiyoruz, ancak gelen sorular bir sure
sonra ne yazik ki bizi o noktaya getiriyor...

O zaman soyle yazayim: "Bu soylemim sadece beni baglamaktadir, seminer-cg
listesine bu seminerle ilgili genel bilgiler + kisisel dusuncelerimi
iletmek icin onceki e-postayi attim."

Uyarilariniz icin tesekkurler. Bundan sonra bu sekilde davranmaya
calisacagim.

iyi gunler.

Devrim GUNDUZ

devrim@oper.metu.edu.tr