[seminer-cg] Re: Osmangazi seminerinden rapor

From: burak dayioglu (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Fri 03 May 2002 - 12:19:42 EEST

On Fri, 3 May 2002, Murat Gezer wrote:

> Lutfen diger kurunlar icin bu tarz sozleri listelerde soylemeyelim. Cunku
> hepimiz biliyoruzki zaman zaman bizlerin verdigi seminerlerde de server /
> servis cokebiliyor. Bazi arkadaslarimizin Turkcesi de o kadar mukemmel
> olmuyor.

Merhaba, Tumu ile Murat ile ayni fikirdeyim. Felsefi anlamda MS ile
sevismesek de LKD (ve LKD'nin aktif uyeleri olarak), MS ya da herhangi bir
baska firmanin dogrudan aleyhinde soylemlerden kacinmamiz gerekiyor.
Elimizdekinin meziyetlerini anlatmak icin alternatiflerini kotulememek
lazim...

Bireyler olarak cok eglenmis olabilirsiniz (benim de basima gelseydi ben
de cok eglenirdim) ama LKD'ye ait boyle bir platformdaki bu soyleminiz
kolaylikla yarin bir gun LKD'ye mal edilebilir, dernegin onune
gelebilir...

selamlar,
-bd