[seminer-cg] Re: afis - fikirler

From: Devrim GUNDUZ (devrim@oper.metu.edu.tr)
Date: Tue 04 Jun 2002 - 00:14:53 EEST

On Mon, 3 Jun 2002, Doruk Fisek wrote:

> Evet, Oguzhan Basar bana "slogan" sordugunda acikcasi bir yanit
> veremedim ve kendisi bir cozum bulmak durumunda kaldi :-)
>
> Iyi bir onerisi olan var mi?

Slogan zorunlu mu? LKD'yi on plana cikarsak?

> Bunun disinda grafik tasarim ile ilgili oneriler? seminer.linux.org.tr
> adresini not ettim, LKD logosu biraz kucuk gibi geldi, belki onu
> buyutmek lazim. "Linux Kullanicilari Dernegi" acik halde yazi olarak bir
> yerde bulunsa diyorum ama yer bulamadim :-). Konusmaci isimleri
> "justify" olmasa daha iyi olabilir mi?

justify kalabilir belki.. Aslinda tasarimci gozuyle bakmak gerekli;
baska tasarimci arkadaslar varsa goruslerini iletebilirler.
Senlik afisi icin:
1. Cok fazla rengin oldugu
2. Sloganin ustte gereksiz yer kapladigi

gibi elestiriler gelmisti. Benzer sekilde; insanlar afiste oncelikle
ust tarafta yazilanlari okuyacaklarindan; oncelikle slogan yerine
seminerle ilgili seyleri yazmak guzel olabilir.

"Samimi bir davet" daha cok "piknige gelir misiniz?" havasini uyandirdi
bende. "...kendinize ayirin" da benzer sekilde... Ama ne yazik ki su anda
aklima birsey gelmiyor; sanirim sabah 8'den beri calismanin verdigi
yorgunluk nedeniyle :(

Onlar yerine LKD logosu buyultulebilir evet.

Saygilarimla.

Devrim GUNDUZ

devrim@oper.metu.edu.tr
devrim.gunduz@linux.org.tr