[seminer-cg] Re: Marmara üniversitesi öğrencileri adına cevap beklemekteyiz.

From: Enver ALTIN (enveraltin@yahoo.com)
Date: Sat 13 Apr 2002 - 01:55:08 EEST

On Fri, 2002-04-12 at 21:38, Doruk Fisek wrote:
> 20-24 Mayis'ta da Erciyes Universitesi'nin Bilisim Haftasi var, onda da bu sefer de programlama (grafik vs) agirlikli istiyorlar 1-2 gunluk buyuk olasilikla.

Bu hem iyi hem kotu. Son seminerde boyumun olcusunu birhayli aldim,
abarti programlama agirlikli seminerler Ethem hocami ve dinleyenleri
bile uyutmayi basardigina gore konuyu, derinligi ve gosteriyi iyi
tasarlamak gerekiyormus.. ;^)

Ayrica konu o kadar derin ki, Xlib kullanilabilecek 10 tane programlama
dili, Xlib wrapper olarak 2 populer widget set, populer 4 programlama
dili; populer 3 tane IDE, onlarca dialekt, bir suru trick ve metod..
Kocaman kalin kitaplar eder bunlar. Insan urperiveriyor soylerken bile.

Net sinirlar belirlemeli bu programlama agirlikli seminerlerde bence.
Nereye ne kadar girilmesi gerektigine en azindan. Bilgisayar
Muhendisligi hocalarinin islerini bir seminerde ellerinden almak cok
ayip olur :)

Saygilar

--
Enver (a.k.a. skyblue)