[router-cg] Re: Universitelerin Parasi Bu Kadar Bol Mu? (fwd)

---------

From: Muhammed Cinsdikici (cinsdiki@bornova.ege.edu.tr)
Date: Wed 29 May 2002 - 11:53:28 EEST

Merhabalar,

Cisco 7206XVR'nin yan urunlerine SDH'leride kattiginiz icin fiat biraz
ucuk
Gorunuyor. Birde sizinle bir bilgi paylasabilirim, E3 karti 6k ve alti
olabilir.
Birde universiteniz KDV'den muaf tutabilir bu urunleri.

IOS icin bir kardes universite :) size yardimci olmaz mi ?

Saygilarimla..

Muhammed

Not: Ankaraya gelmek bir problem. :) Siz konfigurasyonlari kisaca
gecebilirseniz
Benim icin en azindan cok manidar olur.