[router-cg] Re: Universitelerin Parasi Bu Kadar Bol Mu? (fwd)

From: komur@gnu.gen.tr
Date: Wed 29 May 2002 - 09:41:27 EEST

On Tue, 28 May 2002, Muhammed Cinsdikici wrote:

> Merhabalar,
>
> 7206VXR bizim router tipimiz. bu soyledigin yan urunler
> biraz fazla pahali degil mi yavuz ?

7206vxr $18k PC, $1k
power supply $3k ?
IOS $3k 0
E3 SyncSerial $8k $1k
Voice/Digital $8k $100/port ~
telefon santraline
ek urun gerektiriyor..

2*SDH $28k
management $5k

> Birde ATM denemesini nerde yapiyorsunuz ? Linux ise
> bende deneyimlerinizi duymak isterim. Router'da ise
> biz su an ATM'deyiz..

Tabiki sonuclari listeye yazacagiz.. Ankara'da benim ofiste.. Bir Fore
Switch ve 3 adet atm interface var. linux uzerinde. Oynamak
serbest. Birileri tlf kartida ayarlarsa onunda denemesini yapariz..

--
Yavuz