[router-cg] Re: router-cg uzerine..

From: Berk Demir (berk@linux.org.tr)
Date: Fri 24 May 2002 - 19:36:09 EEST

On 24 May 2002, Enver ALTIN wrote:

> Gencligime ve tecrubesizligime verin hocam, temel konulardan pek birsey

Bu ne genclik ne tecrubesizlik.
Ben de senin yasindayim.

Seninkisine biraz "kani hizli akmak" deniliyor :)

> anlayamiyor olmamin nedeni bu olsa gerek. Bir oneriniz var mi?

Evet var.

Bu aletin tam olarak ne yapmasi gerektigi konusunu konusalim.
Router midir, switch midir, baska birsey midir ?
Firewalling destegi ne capta olmalidir ?

ATM konusacak. Hadi bunu ogrendik, baska hangi teknolojileri
desteklemesi gerekir.

VoIP ozelligi olacak mi ornegin ?
Gene ornek veriyorum, hangi OSI katmanlarini inceleyebilmeli
ve yonetebilmelidir...

Projede somut birseyler cikartmak icin ne kadar zamanimiz var ?
Nasil arastirir ogreniz ?

Donanim ile birlikte bir proje mi cikartmaliyiz yoksa
sadece yazilim tarafinda mi kalmaliyiz ?

Ne kadar olceklenebilirlik, nereye kadar ?

Bak bir suru sey cikarttim sana.

Hadi fikir beyan et bakalim skyblue :))

sevgiler,

-bdd