[router-cg] Re: router-cg uzerine..

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Fri 24 May 2002 - 18:39:15 EEST

On Sat, 2002-05-25 at 00:52, Serdar KÖYLÜ wrote:
> Bu durumda, ODTU gibi imkanlara sahip UNIV. ve TUBITAK kurumlara mutlaka bu etkinligin icinde yer verilmeli. Cunku uretime gecilmes icin gereken her sey onlarda var. ODTU'nun Stanford benzeri bir CISCO dogurmamasi icin hic bir sebep yok.

Kesinlikle katiliyorum. Isin Linux/BSD yada diger yonlerini dusunurken,
aslinda embedded sistemler kullanarak guclu donanimlar gelistirmeyi de
unutmamamiz yada goz ardi etmememiz gerekiyor.

Yani bu adamlarin ucan/kacan/atlayan/ziplayan PC'den tureme makinalara
degil, router'lara ihtiyaclari varsa, maliyetleri iyice dusurebilir;
fazla kurcalanamadigi icin sorun cikarmayan ozel bir cihaz
tasarlayabiliriz.

Iyi calismalar

--
Enver (a.k.a. skyblue) - A potent hallucinogene