[router-cg] Re: Ne durumdayiz?

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Tue 09 Jul 2002 - 13:18:09 EEST

> Merhaba,
> Bu isi organize etmenin en guzel yolu bu konuda calisan arkadaslarin bir
> cozum paketi olusturmasi, bu paketi bir ticari sirket araciligi ile
> "satilabilir" duruma getirmesi ve universitelere satmaya calismasidir.
>
> Teknik destegi, garantisi, faturasi ile yapilan bir calismayi (ben
> olsam) almayi tercih ederdim; gonullu calismalarin devamliligini
> saglamak genellikle sikintili bir istir.
>
> Bu durumda, LKD'nin de bu konuda Linux temelli cozum ureten bir ya da
> daha cok firmayi destekliyor olmasini oneriyorum, ki bunun anormal/abes
> [...]

Uzun vadede cozumun bu oldugu konusunda hem fikiriz. Bizim LKD olarak ise sahip
cikmamiz, cozum onerebilmemiz, firmalari bir anlamda garanti etmemiz, onlara
destek olmamiz ve firmalar karsi esit uzaklikta olmamiz gerekir.

En basinda modelin calistigini gostermemiz gerekebilir.

Biraz hizli cevap alabilirmiyiz?

Selam ve sevgiler
Mustafa Akgul