[router-cg] Re: Ne durumdayiz?

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Tue 09 Jul 2002 - 12:21:52 EEST

On Tue, 2002-07-09 at 12:17, Mustafa Akgul wrote:
> Merhabalkar,
> Ulaknet'in istedigi para cikti. Univeristeelr, alate edevat almaya basliyorlar.
> calsiamalr ne durumda?
> Ankara'da bir toplantiya cagirma, yada talep olursa, istenilen 1-2 univeristeye
> gidip, sistemi kurup calistirabiclek durumdamiyiz?

Merhaba,
Bu isi organize etmenin en guzel yolu bu konuda calisan arkadaslarin bir
cozum paketi olusturmasi, bu paketi bir ticari sirket araciligi ile
"satilabilir" duruma getirmesi ve universitelere satmaya calismasidir.

Teknik destegi, garantisi, faturasi ile yapilan bir calismayi (ben
olsam) almayi tercih ederdim; gonullu calismalarin devamliligini
saglamak genellikle sikintili bir istir.

Bu durumda, LKD'nin de bu konuda Linux temelli cozum ureten bir ya da
daha cok firmayi destekliyor olmasini oneriyorum, ki bunun anormal/abes
bir durum olmadigi fikrindeyim.

Bu da benim 200,000TL'm.

selamlar.

--
Burak DAYIOGLU
Phone: +90 312 2103379      Fax: +90 312 2103333