Re: [Proje-cg] Fwd: Wiki ve şifre

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Sat 04 Mar 2006 - 19:59:41 EET

Merhaba,

Olabilir aslında, ama proje wiki'si şifresiz mi olacak? Şifresiz,
tamamen serbest bir wiki'nin de başka sorunları olur. Örneğin, bir
proje oluşturulurken, "bunlar henüz kesinleşmedi, herkese açık alanda
henüz duyurmayalım" şeklinde kaygıları olanlar olabiliyor... Yani, en
az bir şifreli alana da ihtiyaç var...

İyi çalışmalar,

Özer Tayiz.