[Proje-cg] Fwd: Wiki ve ÅŸifre

From: Serbulent UNSAL (serbulentu@gmail.com)
Date: Sat 04 Mar 2006 - 09:49:58 EET

Merhaba,

Biliyorsunuz bir süre önce üye wiki sine AB ye uyum sürecinde derneğimizin
rolü ile ilgili bir belge yerleştirdim. Kendim birşeyler yaptım ancak fazla
bir katkı alamadım. proje-cg deki bir arkadaşımız bu durumu uye wiki sinin
şifreli olmasına bağladı ki bu bana da çok mantıksız gelmedi. Konu ile ilgi
yk ile yaptığım küçük bir yazışma sonucu kendi web alanımızda bir proje wiki
si kurulabileceği fikri ortaya atıldı.

Sanırım lkd sunucularında kendimize ait bir web alanımız var. Eğer itiraz
eden olmazsa ve proje-cg sorumlumuz Özer beyde uygun görürse böyle bir wiki
kuralım diyorum. Ben wikinin kurulumu ve yönetimi işini de üzerime
alabilirim dilerseniz. İlerideki çalışmalarımız da da kullanılabilir bu wiki
daha geniş katılımlar için. Düşüncelerinizi bekliyorum.

Serbülent ÜNSAL