Re: [Proje-cg] Yeni uyelere merhaba

From: Turgay Zengin (turgayze@gmail.com)
Date: Tue 26 Jul 2005 - 14:05:32 EEST

Pazar gunu toplantiya ben de gelirim.

Konustugumuz projeyle ilgili olabilir diye yaziyorum, bir ay kadar
once Milli Eğitim Bakanlığı Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü'nde
"Kamu Sektörü Linux Yetkinlik Merkezi" diye bir merkez kurulmus. Bu
merkezde ne gibi calismalar yapiliyor, biliyor musunuz? Bildigim
kadariyla IBMin destegiyle kuruldu. Merkez MEB icerisinde kurulmus
olduguna gore belki bu proje (LTSP) icin oradan destek bulabilir
miyiz?

Turgay Zengin