Re: [Proje-cg] Yeni uyelere merhaba

From: Turgay Zengin (turgayze@gmail.com)
Date: Tue 26 Jul 2005 - 10:44:38 EEST

Benim icin uygun,
Bahar Cafe nin nerede oldugunu da tarif ederseniz :)

(Sizin mesaj sadece bana gelmis, Bahar Cafe'de toplanma onerinizi
asagiya eklemis olayim)

Serbulent Bey'in bahsettigi proje fikir olarak cok guzel. Fakat
uygulamaya nasil koyabilecegimizi bilmiyorum. Yapabilirsek cok guzel
bir is olur.

Turgay Zengin