[Proje-cg] [Fwd: [TurkeyHighTech] Sabancı Üniversitesi /İşkur Girişimci Geliştirme Programı ]

From: Görkem Çetin (gorkem@gorkemcetin.com)
Date: Thu 03 Feb 2005 - 00:07:49 EET

Merhaba

Bu projenin geçen yıl öğrenciydim, bu yıl Bilgi Sistemleri
konulu dersinin hocasıyım.

Eğer sıkı bir proje öneriniz varsa, şansınız çok. Geçen
yıl iki Linux projesi finaldeydi. O zaman Uludağ yoktu,
projelerden birisi "Ulusal Dağıtım", diğeri
"Araç Takip Sistemi" idi.

Kulak-burun-boğaz açıyor. Nefes darlığı çekenlere
birebir :-)

Hararetle öneririm.

İyi çalışmalar
Görkem