Re: [Proje-cg] toplanti

From: Turgay Zengin (turgayze@gmail.com)
Date: Mon 01 Aug 2005 - 15:45:56 EEST

Ebru Hanim ve ayni sirkette calisan 6 arkadas ta calisma grubuna
katilirsa cok daha fazla guclenmis oluruz. Dunku toplantidan haberleri
olmamasi bir talihsizlik olmus. Bundan sonraki toplantilara
katilabilmelerini dilerim. Toplanti tutanagini da Ebru Hanim
hazirlayabilir belki :)

Saygilar,
Turgay Zengin