Re: [Proje-cg] toplanti

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Mon 01 Aug 2005 - 12:13:03 EEST

Merhaba,

Karalamaların ötesinde, benim yazdığım tutanak da, dün akşam listeye
gönderildi.

Tutanakları beğenmeyebilirsiniz, biz de toplantı tutanağı görmemiş
olabiliriz, bu durumda umarım birkaç örnek toplantı tutanağı
gönderirsiniz... Aynı şekilde, umarım çok bilinmeyenli denklemin kontrol
sistemleri ile ilgili de önerileriniz vardır...

Toplantıya katılan 4 kişi olunca, nasıl karar alınmasını bekliyordunuz ki?

Duyurular ve tartışmalar, tamamen bu eposta listesi üzerinden yürüyor.
Eğer epostalar size ulaşmıyorsa, kendi sisteminizdeki filtreleri vs
kontrol etmenizi öneririm.

Eğer bir şekilde e-postaları düzgün almakta sorun yaşıyorsanız, web
üzerinde de mesajlar arşivleniyor, oradan da takip edebilirsiniz:

http://liste.linux.org.tr/pipermail/proje-cg/

İyi çalışmalar,

Özer Tayiz.