[proje-cg] Re: LKD

From: Murat Demirten (murat@debian.org)
Date: Wed 08 Sep 2004 - 09:18:17 EEST

Selamlar,

Danışman veya danışmanlarla en kötü ayda bir görüşebilmeliyiz. Bunun
dışında düzenlenecek olan seminer, LPI quizleri vb. gibi konularda fikir
belirtmesi bizim için de iyi olur. LKD adına belirli zamanlarda
öğrencilere yönelik, aynı zamanda herkese açık seminerler ayarlamamız
iyi olabilir. Bunların dışında IBM'le konuşup öğrencilerin oradaki
seminerlere aktif katılımını özendirebiliriz. Seminerlere katılım
genelde oldukça düşük seviyede, konuşmacı açısından da güzel olur.
IBM'le bir görüşme olacaksa burada bize aracı veya yardımcı olabilir
danışman.

Bir de her öğrencinin bizim tarafımızdan LKD'ye üye yapılmasını
istiyoruz. Bunun için topluca bir ödeme yapılır ve tüm belgeler
Ankara'ya gönderilir.
[Konu dışı] LKD'ye İstanbul'dan üye olabilmek için daha kolay bir yöntem
var mı? Bu işlemi çok daha kısa sürede (bir kaç saat)
gerçekleştirebilecek bir yöntem üzerinde birlikte de düşünebiliriz.