[oyun] Re: linux oyun cd'si guncel cd icerigi

From: Ozdemir Sarman (ozsarman@netone.net.tr)
Date: Tue 07 May 2002 - 10:03:51 EEST

cd icerigi dememistim toplantida ben zaten cd icerigini olusturdum Ömer.Simdi sira sizde arabirimi yapma sozu veren arkadaslar nerde?Sen zaten sozunu tutup toplanti sirasinda iligili cd'yi bana verdin.Ama simdi hep beraber bu projeyi sonlandirmaliyiz diyorum.Kimler gorev almak ister?

Saygılar,

Özdemir Şarman
Netone Bilgi Ve İletişim Hizmetleri
System Administrator