[oyun] Re: linux oyun cd'si guncel cd icerigi

From: Ömer Fadıl USTA (omer_fad@hotmail.com)
Date: Mon 06 May 2002 - 23:17:45 EEST

Kadikoy toplantisinda cd icerigini yapmak isteyen arkadaslar neler yapiyor
:-) ?

Bu taş sanrım bana. Bu konuda yerden göğe haklısın. Bu Oyun cdsi içeriği
konusunda size en son kadiköy toplantısında biriktirdiğin libleri ve birkaç
oyunu vermiştim. KDE çevirileri ve mandrake çevirileri derken arada birde
Okul sınavları girdi. Malesef araştıracak Vakit olmadı.
Ama yinede Şunu söyleyebilirseniz bana yani son günü elimden geldiğince yeni
oyun ve libleri bulacağıma eminim.

Bu arada duyduğum son haberlere göre bir yazılım şirketi linuxu 3d oyunlar
konusunda baya kızıştıracakmış ( sadece söylentide olabilir ama umarım
gerçek olur)

Bu arada Cd içeriğine henüz bakmadım amam benim verdiğim satranç haricinde
birkaç tanedaha eklense iyi olunur.!