[senlik-cg] Re: Daha yeni basliyoruz.

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Tue 21 May 2002 - 12:07:59 EEST

On Tue, 2002-05-21 at 10:03, Doruk Fisek wrote:
> Merhaba,

Merhaba,

> finaller deyince, bu yil senlik tarihi konusunda hakli elestirileri olan arkadaslar oldu (universitedeki sinavlari ile cakismasi nedeniyle).
> gelecek sene hangi tarihlerde yapalim? net tarih onerileri olursa (su tarihte olmasin degil de, su ayin su ve su gunleri arasinda gibi), simdiden hazirlik yapmaya baslayabiliriz.

Ben buna tam bir cozum dusunemiyorum; universitelerin tamami birbirinden
bagimsiz sinav tarihleri seciyor ve buna bir suru kriter sonucu karar
veriyorlar (bolgenin iklim sartlari da dahil). Bu nedenle birinin
vizeler/finaller bittigi hafta bir baska universiteninkiler basliyor.

Bildigim kadariyla Ekim ayi icerisinde (emin degilim, daha erken de
olabilir) universiteler Yillik Akademik Takvim'lerini duyuruyorlar. Bu
donemde her universite icinm akademik takvimleri edinip buna gore olasi
en iyi cozumu uretmek gerekli.

Oneri: Bizim senligi sonbahara alalim. Katilim daha fazla olur. Baharda
universite senlikleri, guzel havalar, cicekler/bocekler, genclik
hormonlari ideal eglence havasini olusturuyor ve bu da ciddiyetin ucunu
azicik kacirmamiza neden oluyor :) Hem sonbaharda ogrenciler daha rahat
oluyor dersler konusunda (lise psikolojisi).

--
Enver (a.k.a. skyblue) - A potent hallucinogene
En geyik penguen - '02 @ LKD

-------------------------------------------------------------- Liste uyeliginiz ile ilgili her turlu islem icin http://liste.linux.org.tr/ adresindeki web arayuzunu kullanabilirsiniz.