[senlik-cg] Re: Fazlamesai'de senlik

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Wed 22 May 2002 - 09:58:49 EEST

Merhaba,

21.05.2002, 15:07, Baris Ozyurt wrote:
BO> Ayip ettik, senlik kapanis torenine yatistiremedik ama senlige
BO> emek veren kisi ve kuruluslara isim vererek senlik sayfasindan
BO> tesekkur etsek, onare etsek nasil olur? Sevgiler, Baris.

Aslinda pek de gerek yok gibi geldi bana. Yani sponsorlara tesekkur
edebiliriz ki odul toreninde edildi. Ama olabilir Ankara univ.ne
vs..

--
 Alper Oguz    alperliste@showtv.com.tr

-------------------------------------------------------------- Liste uyeliginiz ile ilgili her turlu islem icin http://liste.linux.org.tr/ adresindeki web arayuzunu kullanabilirsiniz.