[senlik-cg] Re: Program

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Wed 15 May 2002 - 11:48:13 EEST

Merhaba,

15.05.2002, 11:36, Burak DAYIOGLU wrote:
BD> soyadlarini (B. Dayioglu ve B. Yildirim) ya da en azindan
BD> soyadlarini (Dayioglu - Yildirim) da eklemen uygun olacaktir.
BD> Satirlarin cok biliyorum ve kabul ediyorum ama kisaltmak icin
BD> seminerlerin bitis saatlerini cikartmayi oneriyorum:

Evet alt satirlar olmasin diye oyle yapmistim. Saatleri kirparsak
olabilir.

BD> 9:30 - 1.Salon - Ozgur Yazilim Felsefesi (M. Akgul)
BD> Umarim her yaptigina bir kulp buldugumu dusunup bana kizmiyorsundur...

Hayir yaa ne alaka, tam tersine profesyonel tasarimci vs
olmadigimizdan birilerinin elestiri-onayi mutlaka gerekiyor..

--
 Alper Oguz    alperliste@showtv.com.tr

-------------------------------------------------------------- Liste uyeliginiz ile ilgili her turlu islem icin http://liste.linux.org.tr/ adresindeki web arayuzunu kullanabilirsiniz.