[senlik-cg] Re: kravat

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Wed 15 May 2002 - 10:44:06 EEST

Merhaba,

15.05.2002, 10:25, Burak DAYIOGLU wrote:
BD> Bugun sabah aklima geldi cok guldum kendi kendime...
BD> Senlige kravatli gelmeyi yasaklamayi oneriyorum; aksi takdirde
BD> senlik senlikten daha cok konferansa donuyor olacak... Ortalikta

Evet bende kot-tshirt bilesimiyle gelmeyi dusunuyordum. Bu arada
hava nasil oralarda? Burada sadece tshirt ince geliyor..

BD> Bu arada... Senlik programini LKD uyelerine, LKD haber listesine
BD> ve muhtelif diger listelere anons olarak hizla bir tur daha
BD> gecmeyi oneriyorum. Son dakikada bile haberdar olacaklar

Ben linux.org.tr'daki listeler disinda phptr ve THT'ye uyeyim.
Oralara simdi programin url'ini gonderecegim. Baska listelere uye
olanlar da gonderse iyi olur tabi.

--
 Alper Oguz    alperliste@showtv.com.tr

-------------------------------------------------------------- Liste uyeliginiz ile ilgili her turlu islem icin http://liste.linux.org.tr/ adresindeki web arayuzunu kullanabilirsiniz.