[senlik-cg] Re: Degerlendirme formu

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Wed 15 May 2002 - 08:56:47 EEST

Alper Oguz wrote:

>Merhaba,
>Ekte openoffice ve word halini gonderiyorum.

Merhaba,
Bu calisma icin emek veren herkese ictenlikle tesekkur ederim. Dogru bicimde
olcmedigimiz surece performans degerlendirmeleri yapamayacagimizi, her
seferinde
etkinligin citasini daha yukariya tasiyamayacagimizi hatirlatarak diger
arkadaslarimizi
da bu formun hazirlanmasina katki vermeye davet ediyorum...

Formu dikkatle inceledim; onerilerim asagidaki gibidir:
1. Gozden kacmis ama "Turkiye Linux Kullanicilari Dernegi" degil ama "Linux
    Kullanicilari Dernegi" olmali...
2. SSS Calisma Grubu tarafindan hazirlandigini sayfanin en altina dipnot
olarak
    koymayi oneriyorum; bu sayede ana metin daha sade gorunecektir.
3. Aciklama paragrafini bir kac cumle ile genisletmeyi oneriyorum;
konunun onemini
     cok iyi anlatmaliyiz ki form doldursunlar:
    "Sizin fikirlerinizi onemsiyoruz. Bu formu doldurarak cikis kapisi
yanindaki LKD
     standina biraktiginizda, bu seneki senligimiz ile ilgili degerli
gorus, oneri ve elestirilerinizi
     bizimle paylasmis olacaksiniz. Onumuzdeki senelerde daha basarili
etkinlikler
     gerceklestirebilmemiz ancak sizlerin katki ve destekleriniz ile soz
konusu olabilir.
     Fikirlerinizi bizimle paylastiginiz icin ictenlikle tesekkur ederiz."
4. Gorkem'in de onerdigi gibi Adres, Telefon, Kurum, Pozisyon bilgileri
mutlaka alinmali.
    Ogrenci olmalari hic onemli degil; bu bilgiler senlik
katilimcilarini daha iyi tanimamizi
    saglayacaktir.
5. Bana kalir ise bagimsiz seminer/etkinlik degerlendirme formlari da
kullanmaliyiz. Kimsenin
    bu konuda bir hazirligi var mi bilmiyorum ama seminerlerin
performanslarini ayri ayri ele
    almak lazim diye dusunuyorum. Bu noktada verilecek karar, bu formda
sorulacak sorulari
    da sekillendirecektir. Eger iki farkli form olarak (genel ve
etkinlik-bazinda) bolunurse bu
     genel degerlendirme formunda asagidaki sorularin uygun olacagini
dusunuyorum:

     a. Bu etkinlikte en cok ilginizi ceken uc konu sirasi ile hangileridir:
    (Bu soruya yanit olarak Basarili ornekler, web uygulamalari, windows
uyumlulugu, guvenlik
    vb. yanitlar gelmesini ve bunun isiginda bundan sonraki seminerleri
sekillendirmeyi
    hedefliyorum)

     b. Seminer iceriklerinin teknik duzeyini nasil buldunuz?

    c. Sunumcularin teknik bilgi duzeylerini nasil buldunuz?

    d. Sunumcularin sunum teknigini ve katilimcilar ile iliskisini nasil
buldunuz?

    e. Uc soru guzel... Bu tam SSS isi olmus, cok begendim. :-)

Bu halinden cok uzakta bir sey onermiyorum, tumuyle bir alternatif
pesinde de degilim.
Gayem, formu daha etkin nasil kullanacagimiza bakmak... Seminer
degerlendirme formlarimiz
ne durumdadir, ne der ne dusunursunuz? Uzerinde calisan birisi var midir?

selamlar.

--
Burak DAYIOGLU
Phone: +90 312 2103379      Fax: +90 312 2103333

-------------------------------------------------------------- Liste uyeliginiz ile ilgili her turlu islem icin http://liste.linux.org.tr/ adresindeki web arayuzunu kullanabilirsiniz.