[senlik-cg] Re: Degerlendirme formu

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Tue 14 May 2002 - 17:59:02 EEST

Merhaba,

Ekte openoffice ve word halini gonderiyorum.

15.05.2002, 13:45, Cetin, Gorkem wrote:
CG> Bence formda, bu forumun neden hazirlandigi ve formun
CG> doldurulmasi halinde senlik grubuna ne gibi faydalar saglayacagi
CG> belirtilmeli. Boylece "ben bu formu neden dolduruyorum ki?"

Ekledim.

CG> hediye gonderilebilir. Formda mutlaka ad, soyad ve e-posta
CG> adresi belirtilmeli. Haberlesme listesine uyelik istenip
CG> istenmedigi sorulmali.

Bunu da ekledim.

CG> Ayrica su sorular da formun bir kosesine sikistirilabilir:
CG> 1. Hangi sunum sizin bilgi eksiginizi en iyi sekilde giderdi?
CG> 2. Sunum yapanlarin performanslari hakkindaki gorusleriniz nelerdir?
CG> 3. (Buraya bir teknik yeterlilik sorusu gelebilir)
CG> 4. (Buraya bir sosyal yeterlilik sorusu gelebilir)

Bunlara gore soru eklemek biraz zor oldu. Anlatmak istedigini yanlis
anlamis olabilirim. :)

CG> Dosyayi OpenOffice.org ile gonderdigin icin tesekkurler. Umarim
CG> yakin zamanda dosya paylasimi konusunda bu yazilim sayesinde
CG> ortak bir dil kazaniriz.

Ama word'e save as yaparken kitlendi word'te tekrar hazirlamak
zorunda kaldim. :)

tesekkurler, gorusmek uzere

--
 Alper Oguz    alperliste@showtv.com.tr