[senlik-cg] Re: [FAQ-cg] Re: senlik'te bulusmak ister miyiz?

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Tue 14 May 2002 - 18:03:37 EEST

Merhaba,

14.05.2002, 17:33, Ömer Fadıl USTA wrote:
ÖFU> Birde soruların altına En çok ziyaret ettiğiniz linux siteleri
ÖFU> diye bir bölüm ekleriz. ( LKD sitesi hariç ) Sonra bu siteler
ÖFU> ile bir şekilde bağlantı kurup bir veri alışverişine
ÖFU> gidilebilir.

Gerci senin mesajini gormeden once senlik-cg'ye gonderdim oradakine
bir bak ekleyebiliriz. Ama senlige linux nedir'i bile bilmeyen cok
kisi katilacagindan bu pek gerekli degil gibi geliyor. Bir de linux
sitesi 5-6 tane var cok var mi?

ÖFU> En popüler soruyu sorana belli bir ödül olduğunu filan söylesek
ÖFU> belki katılım artar. Birde i18n Olarak KDE Gönüllüler Arıyor
ÖFU> Diye pankart düşünüyoruz. Bu konuda bize yardımcı olabilecek
ÖFU> kişi var mı ?

Simdilik odul konusu kesin olmadigindan eklemedim, zaten onun icin
belki bir sponsor filan gerekir. iptal de olabilir. KDE ceviri
gonulluleri ariyor diye mi? Ben pek anlamam bu islerden. Ama buyukce
bir kagit tanimlayip oraya istedigini dumduz yazman ve bir logo
koyman fazlasiyla yeterli olur saniyorum. Bir de afisi bastirmaya
vakit yok gibi nasil yapacaksiniz?

--
 Alper Oguz    alperliste@showtv.com.tr

-------------------------------------------------------------- Liste uyeliginiz ile ilgili her turlu islem icin http://liste.linux.org.tr/ adresindeki web arayuzunu kullanabilirsiniz.