[senlik-cg] :)

From: A. Oguzhan BASAR (oguzhan@bilcag.net)
Date: Mon 13 May 2002 - 12:46:48 EEST

Senliğe penguen tshirt'ümle gelebilirmiyim? :) daha önce corel de bir
tane yapmıştım.. sonra o kayboldu.. ben de yeni bir tane yapayim dedim
bunu yaptim.

http://www.oguzhanbasar.com/ugh/linux/linux.htm

arzu eden varsa çalışma dosyalarını direkt alıp kullanabilir.

Bu arada senlik icin arzu edilirse senlik icin tshirt
tasarlayabilirim... senligin daha eglenceli gecmesinde cok hos olabilir
kanisindayim.

Sevgi saygi linux..

A. Oğuzhan BAŞAR | oguzhan@bilcag.net