[senlik-cg] Anime gosterimi

From: yermiz sezgin (taipan@haylaz.org)
Date: Sat 11 May 2002 - 15:06:55 EEST

Merhaba

Anime gosteriminde cikabilecek yasal problemlerle ilgili www.anime.gen.tr
'den Alpin ile konustum..yazdigi msg'yi direk kopyaliyorum.

Alpin: acikcasi animelerin tamamina yakininin turkiyede lisans hakkina sahip
bir firmasi yok. su anda bildigim sadece Toei adli dev bir anime
ureticisinin eserlerinin Turkiye'de filma sirketine ait oldugu. Toei
sirketinin bir animesini gosterecekseniz, oncelikle www.filma.com.tr
adresinden sirketle bir baglanti kurun.Hatirladigim kadariyla biz su ana
dek Toei'nin bir filmini gostermedik. Herhangibir gosterim izni calismamiz
da olmadi bildigim kadariyla

Alpin: ama her zaman icin bir risk mevcut. herhangi bir garanti veremem

Alpin: eger anime gosterimi yapilacagi kesinlesirse, gosterim tarihi ve
yerlerini ve gosterilecek anime'lerin bir listesini verebilirseniz,
duyurusunu da yapabiliriz.

Alpin'in de dedigi gibi eger gosterim yapilcaksa bunun anime.gen.tr'de
yayinlanmasi senlige anime severlerin de katilimini saglayacaktir.(3. japon
animasyon gunlerindeki katilim gercekten gorulmeye degerdi).

Boylece anime severlerin linux'u, tux'larin ise anime kulturunu tanimasi
saglanabilir.

Sevgi&Saygi.