[senlik-cg] Re: Anti-trust divx...

From: yermiz sezgin (taipan@haylaz.org)
Date: Thu 09 May 2002 - 17:11:00 EEST

Anti-trust konusunda pek emin degilim ama bizim okulun(baskent) sinema
toplulugu dvd'den film gosterimi yapiyor ve herhangi bir izin aldigini
zannetmiyorum.

Anime gosteriminde ise sorun cikacagini sanmiyorum.Cunku 25-28 nisan
tarihlerinde turk japon vakfinda japon animasyon gunleri gerceklestirildi ve
bir cok anime dvd,vcd gibi medyalardan gosterildi.

Eger divx filmlerinde sorun cikacagini dusunuyorsaniz sadece anime gosterimi
yapilabilir.Bu konu hakkinda anime.gen.tr yetkilileri ile
konusabilirim..Yalniz gosterilebilecek animelerin linux-senligi ile cok
alakali olacagini sanmiyorum.Ama senlige renkli bir hava katacagi da kesin
=).

Sevgi&Saygi.