[senlik-cg] Re: Anti-trust divx...

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 09 May 2002 - 12:02:15 EEST

Merhaba,

Thu, 9 May 2002 10:29:33 +0300 tarihinde "Ozdemir Sarman" <ozsarman@netone.net.tr> yazdi:

OS> Ghost in the shell icin benden full okey.
OS> Divx olabilir divx formatida legal olmayabilir ancak anime ve turkiyede
OS> temsilcisi yok diye biliyorum.Bir problem olmamasi gerekiyor ozellikle
OS> sahneler cok basarili bence ok.
Onceki mesajlardan Murat Gezer'in sinema toplulugu deneyimi oldugunu hatirliyorum.

Belirlenen (anti-trust, ghost in the shell, vs) filmlerin gosterimi icin gerekli yasal kosullarin yerine getirilmesi konusunda ilgili yerlerle kontak kurabilir mi?

Senlik butcesi ne durumda bilemiyorum ama cok pahali olmazsa belki gosterim icin para da odeyebiliriz (miyiz?). Her gunun sonunda ornegin 18.00 - 19.30 arasinda bir film gosterimi fena olmayabilir :-)

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694