[senlik-cg] Re: Sponsor konusu

From: Suleyman SAFAK (admin@linuxturkey.org)
Date: Sat 16 Mar 2002 - 11:50:52 EET

Microsoft un seminerlerinde uygulanan yontem tarzi bi duzenle paketlerin
dagitilmasi konusu da cozulebilir. Seminer sirasinda en aktif katilimcilara
paketlerin dagitilmasi hos olur. Boylece insanlarin dikkatini daha fazla
cekmek mumkun olur.

DF> Tum paketlerin TR.NET'ten de saglanmasi gerekmiyor. Ancak su
soylenebilir, bizim bu kadar pakete ihtiyacimiz var, sizden sonra diger
isp'lerle de gorusecegiz denebilir.

Bende bnet ve netone ile gorusmeye baslamistim bu konuda ve bunuda
belirtiyordum. Sizden baska isplerlede gorusuyoruz gibisinden. Hatta ufak
bir taktik le en cok katkida bulunanin adi en cok duyulacak gibisinden ufak
bi gaz olayina da girmistim :))