[senlik-cg] Re: Sponsor konusu

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Sat 16 Mar 2002 - 10:43:24 EET

Merhaba,

Sat, 16 Mar 2002 09:27:45 +0200 (EET) tarihinde Devrim GUNDUZ <devrim@oper.metu.edu.tr> yazdi:

DG> Ahmet'in onerisi, oyun turnuvasinda da paketlerden dagitmak...
DG> Simdi, toparlarsak:
DG> - Oyun turnuvasinda 5 paket.
DG> - Seminer basina 1 paket (her seminerde bir kisiye paket
DG> verilebilir, sanirim Doruk'un onerisiydi)
DG> - Etkinlik boyunca gunde 3 paket.
DG> Toplam 17+seminer sayisi kadar paket su anda gorunen bu.
Tum paketlerin TR.NET'ten de saglanmasi gerekmiyor. Ancak su soylenebilir, bizim bu kadar pakete ihtiyacimiz var, sizden sonra diger isp'lerle de gorusecegiz denebilir.

"Hem ya hep ya hic olmasin, hem de onlarin reklaminin yapilmadigi yerde baska bir isp'nin reklaminin yapilacagini bilsinler" gibi bir fikir olabilir.

DG> TR.NET'in stand acmasi ile ilgili de konustum. Gecen sene Akgul Hocam
DG> buraya gelip finans birimimizle baglanti kurmus. O zaman anlasma olamamis.
DG> Stand ucretlerini bana animsatirsaniz, bunun icin birseyler yapabilme
DG> sansim var... Su andaki izlenimim olumsuz degil.
Fazla sayida hediye paketi vermeleri bile bence fazlasiyla yeterli.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694