[senlik-cg] Re: senlik ODULU ve OYUN CDSI

From: Ahmet Dervis (adervis@casdb.com)
Date: Tue 05 Mar 2002 - 18:10:48 EET

Merhaba Ömer,

ÖFU> Bu arda Senlikte oyun sampiyonlari icin ve para ile satilmasi amaci ile
ÖFU> linux oyun Cd sinin icerigini ayarlamaya talibim yanima 2 3 arkadas daha
ÖFU> katilirsa bu isi hallederiz yani tek 56 k ile olmaz diye dusunuyorum sonucta
Eger Istanbul'da iseniz bana linkleri gonderin ben sizin icin Download ederim.

ÖFU> SDL , Mesa dll , ... ve tum ek libraryleri iceren 1 cd + 1 Cd Oyun toplam 2
ÖFU> Cd lik Mukemmel bir esere hic kimse hayir diyemez ?
Bunu cd satisi ile ugrasan arkadasa sorayim.

ÖFU> Benim dusuncelerim bunlar 2 3 arkadasla birlikte tam 1 hafta oyun takibi
Bu konu ile ilgili bir Ozdemir Sarvan'in onderliginde bir ekip
kuruldu. Kendisi mesajinizi okumustur. Muhtemelen sizinle irtibata da
gececektir.

--
Sevgiler,
 Ahmet Dervis                           mailto:adervis@casdb.com