[senlik-cg] senlik ODULU ve OYUN CDSI

From: Ömer Fadıl USTA (omer_fad@hotmail.com)
Date: Tue 05 Mar 2002 - 18:11:35 EET

Selams
Odul olarak benim tavsiyemi sorarsaniz aslinda oyle hic elle tutulur bisi
koyulmasi
gerekmez. Bir unvan bile olabilir mesela 2002 Yilinin en caliskan Pengueni ,
ve benzeri unvanlar ve bunlar linux.org.tr de bir sonraki senlige kadar
belirten bir pop up veya bir ufak altta yazi. ( tabi resim filan olsa daha
ii )
Demek istedigim sembolik bile olsa bir Odul olmali yani bence simdilik en
uygunu bir unvan.
Bu arda Senlikte oyun sampiyonlari icin ve para ile satilmasi amaci ile
linux oyun Cd sinin icerigini ayarlamaya talibim yanima 2 3 arkadas daha
katilirsa bu isi hallederiz yani tek 56 k ile olmaz diye dusunuyorum sonucta
SDL , Mesa dll , ... ve tum ek libraryleri iceren 1 cd + 1 Cd Oyun toplam 2
Cd lik Mukemmel bir esere hic kimse hayir diyemez ?
Ben sahsen bunu simdi hazirlayin 5 milyona satin alirim. Trink para . Satan
var mi :-))
Benim dusuncem bunu yani cd yazicim ile yazip Gorkem abiye elden teslim
etmek o nede olsa benden once ankaraya gidecektir orda bir CD ci
hazirlarsiniz hemen hazirlanir icine bir kac tanede reklam aldikmi en
azindan CD hazirlamasi ve labeling islemlerinin masrafi yariya iner
Gelecek A.? reklam vermeye hazir mi gorkem abi :-)))
Benim dusuncelerim bunlar 2 3 arkadasla birlikte tam 1 hafta oyun takibi
yapalim.
Libraryler filan . Not bu arada SU wineyi calistirabilen varsa lutfen bana
bir anlatsin. DISPLAY bulunamadi diyor .. :-((

                                       __USTA__
                                 omer_fad@hotmail.com
                                    icq# 10254358
                                     See You Later